Vernieuwde website en productprijzen

Stichting Hippisch Toerisme NederlandZoals eerder gemeld, is onze website ingrijpend vernieuwd en naar onze bescheiden mening flink verbeterd.

Webwinkel
Vooral voor wat betreft onze webwinkel is er het nodige veranderd. Na jaren werd het tijd om over te gaan op een makkelijker werkend winkelmandje en om de mogelijkheid van directe betaling te bieden. Voor het laatste kunt u gebruik maken van iDEAL of creditcard. Dit maakt het afhandelen van uw bestelling een stuk sneller en eenvoudiger. We hopen dat u als klant dit waardeert.

Productprijzen
Wat ook is veranderd: de prijzen van de producten die u in de webwinkel ziet. Naast verzendkosten hebben we ook overheadkosten in de vorm van enveloppen, voorraad- en kantoorkosten. In de vorige webwinkel werden deze kosten gezamenlijk opgevoerd als ‘verzendkosten’. Bij het systeem dat we nu gebruiken is er een splitsing van portokosten op gewicht en naar land. Het bleek niet mogelijk om een percentage van de productprijs als overhead te laten optellen bij de eindprijs. Daarom hebben we gekozen voor een hogere productprijs, waarin de overhead reeds is verwerkt. Uit diverse proefberekeningen blijkt het verschil met de vorige berekenwijze heel klein te zijn.
Als kleine stichting kunnen we het ons helaas niet veroorloven de overhead voor eigen rekening te nemen. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Voorbehoud
De prijzen zoals vermeld in de webwinkel zijn altijd juist. Als er door bijvoorbeeld een tikfout een verschil is tussen webwinkel en website, is de webwinkel doorslaggevend.

Buitenland
In verband met de sterk gestegen portokosten zijn de kosten voor verzending naar het buitenland flink gestegen. Op onze vorige site werden ze nog voor binnenlands tarief verzonden, hier legden wij zoveel op toe dat het voor ons niet lonend was. Tip voor buitenlandse bestellers: veel Belgische en Duitse klanten kopen onze kaarten en gidsen voor een vakantie in Nederland. Om het hoge portotarief te omzeilen, kunt u uw bestelling ook naar uw vakantieadres in Nederland laten zenden, mits u tijdig bestelt. Het nadeel is dan wel, dat u de kaarten niet van te voren thuis kunt inzien.
U kunt als buitenlandse klant alleen met een creditcard betalen, heeft u die niet, neem dan contact met ons op, liefst per telefoon: +31(0)523 681 984 of +31(0)6 112 379 65 (Rob Doucet).

Levering
Uitlevering van producten vindt momenteel bijna op elke weekdag plaats. De langere levertijden die op onze oude site werden genoemd zijn dus achterhaald. Mits een product op voorraad is, heeft u het snel in huis. Soms gebeurt het dat een zending niet aankomt. Heeft u vier dagen ná uw bestelling uw pakje nog niet ontvangen (in Nederland), neem dan contact met ons op (zie alinea hierboven voor de gegevens).

Als u betaalt met iDEAL verzenden wij de bestelling binnen 24 uur.

(14 november 2014)